Banner Marketing
Klanten doorlopen verschillende fasen voordat ze tot aankoop overgaan. Het online koopproces werkt ook zo. Klanten oriënteren, zoeken naar meer informatie, vergelijken verschillende producten met elkaar. De kunst is om in de verschillende fasen van het koopproces contactmomenten te initiëren. Banner marketing maakt dit mogelijk.

Wat is banner marketing?
Banners zijn grafische reclame uitingen waarmee je adverteert op andere websites. Deze banners worden strategisch geplaatst wanneer iemand al interesse in een bepaald product getoond heeft. Er wordt dan vanuit gegaan dat diegene zich in een fase van het koopproces bevindt en wordt hier door middel van banners nog eens aan herinnerd.
Display advertenties verhogen de interactie
De voordelen van banner marketing
- Het creëren van naams- of merkbekendheid.
- Website of webshop verlaters opnieuw bereiken.
- Gemakkelijk specifieke doelgroepen targeten.
- Gebruik van visuele grafische content.
Display advertenties van Google
Google display advertenties zijn banners die via Google AdWords getoond worden. Het verschil met standaard Google Ads is dat een display advertentie afbeeldingen of rich media bevat (video en/of audio). Deze Display advertenties verhogen de interactie.

Local Online Marketing voor jouw banner campagnes
Onze online marketing experts zijn op de hoogte van de nieuwste technieken en features met betrekking tot banner marketing. Zij zetten jouw display campagne op en beheren, coördineren en analyseren deze. Vervolgens doen zij aanbevelingen om een optimaal resultaat te behalen.
Wil je meer weten over banner marketing? Of welke andere mogelijkheden wij bieden voor betere online vindbaarheid? Neem gerust contact met ons op.
We willen graag kennis met je maken
We komen graag bij je langs voor een vrijblijvende kennismaking. Heb je vragen of wil je iets aan ons voorleggen? Bel dan gerust met een van onze experts of vul het contactformulier in.
